Продавець DETALI IF розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3711 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

Detali IF
+380 (96) 888-66-44для замовлень
Додати відгук

Умови гарантії та повернення

 

Повернення та обмін

Наполегливо просимо Вас оглядати товар безпосередньо на пошті чи у приміщенні магазину. Зовнішній вигляд, стан та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем та засвідчені на момент отримання ним товару працівником пошти або продавцем магазину. Після отримання замовлення (передачі товару покупцю) претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Ми не несемо відповідальності за послуги транспортної компанії. У випадку пошкодження товару під час транспортування Вам потрібно зателефонувати нашому менеджеру  та повідомити про такий факт.

Важливо пам’ятати! Всі витрати на встановлення зняття, транспортування, перевірку товару у всіх випадках несе покупець! Ми не компенсуємо витрати по’вязані з витраченим часом та ресурсами.

 

Повернення та обмін товару належної якості, що не був у вжитку

Гарантійні зобов’язання діють згідно з чинним законодавством із встановленим терміном в 14 днів. Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів.

Повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів від моменту отримання товару покупцем, не враховуючи дня купівлі.

Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо він не був використаний чи непошкоджений, збережено його товарний вигляд (ярлики, упакування, пломби), споживчі властивості, документи, що підтверджують факт і умови покупки зазначеного товару (товарна накладна або чек). Категорично не допускається наклейка скотча на упаковання! Упакування не повинно містити будь-які написи і/або бути пошкодженим (розтин упакування в призначеному місці не є її пошкодженням), а також мати будь-які зміни, що призвели до втрати первісного товарного вигляду упаковки!

Також Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не враховуючи дня купівлі, в разі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам) або вийшов з ладу.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажі, Ви можете придбати будь які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару (вартість послуг логістичних компаній на доставку товару - не компенсується).

Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-певні властивості (підібрані самостійно клієнтом і привезені під замовлення). Якщо менеджер компанії стверджує, що дана запчастина / деталь не сумісна з Вашим автомобілем, а Ви наполягаєте на купівлі - ми продаємо Вам, але без можливості повернення!

Повернення можливе за умови, що деталь / запчастина не встановлювалась на автомобіль або на ній повністю відстуні сліди від встановлення.

При здійсненні повернення товару належної якості, кошти повертаємо не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару. В межах терміну проводиться експертний огляд товару з метою встановлення його якості.

Весь товар виставлений на сайтах компанії відповідає заявленому опису та фотографіям. Незначна відмінність кольору, оформлення та елементів дизайну, матеріалу виготовлення товару не є підставою до несправності або дисфункції товару.  

Для розгляду повернення замовник повинен:

1.1        На протязі 14 днів після покупки запчастини повернути її з відповідними документами.

1.2        Надати наступний пакет документів, якщо деталь не встановлювалась на авто:

- заповнений Бланк повернення товару;

- документ, що підтверджує факт придбання товару (товарна накладна або чек) та оригінальну не пошкоджену упаковку в повній комплектації (тобто в такому вигляді, яку Ви отримали).

 

Повернення та обмін товару, що був у вжитку

Здійснюючи замовлення на сайтах компанії, покупець автоматично погоджується з умовами вказаними в розділах “Гарантія та Доставка”.

У Ваших інтересах знати всі правила, що стосуються умов гарантійного повернення товару.

Покупець має право на гарантійне повернення чи обмін товару у випадку, коли з ним щось трапилось на протязі зазначеного терміну гарантії. Для розгляду таких випадків передбачені умови, котрих має дотриматись покупець на протязі дії всього терміну гарантії.

В разі виявлення факту чи підозри на те, що куплена запчастина є бракованою, несправною чи несумісною у ситуаціях, які передбачають її встановлення на автомобіль, компанія зберігає за собою право відмовити у поверненні чи обміні такого товар у випадку, коли не дотримані належним чином умови описані у даному розділі.

Про потребу розгляду гарантійного випадку покупець повинен повідомити продавця у будь який з зазначених способів: електронним листом, телефонним дзвінком чи повідомленням у месенджер. Після чого потрібно надати інформацію для ідентифікації факту покупки: ПІБ замовника, номер телефону, дату оформлення замовлення, фото чеку або номер замовлення.

Після встановлення факту продажу покупцеві автозапчастини описати проблему, яка виникла під час експлуатації.

Якщо випадок гарантійний, Вам потрібно дотриматись правил повернення, підготувати всі потрібні документи та здійснити повернення.

Клієнт, котрий повертає товар по пошті, зобов'язаний відправити товар на зазначений менеджером склад та одержувача. Товар має бути запакований належним чином, щоб він не отримав пошкодження під час транспортування. Не допускається наклейка наліпок, скотчу на упаковку запчастини.  Відправлення оплачується виключно покупцем, без наложеного платежу. Після відправки, обов’язково повідомити номер декларації посилки та данні замовлення.

Після отриманню повернення, компанія проводить перевірку товару та документації, яка потрібна для розгяду гарантійного випадку. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. У разі, якщо проведення ремонту не є можливим, то при пред’явленні експертного висновку здійснюється заміна товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повертаються грошові кошти на протязі 7 робочих днів з дня пред’явлення такої вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом, без врахування комісії банку та вартості послуг логістичних компаній. Якщо покупка здійснювалась за фактичною адресою в м. Івано-Франківську, кошти повертаються готівкою за її наявності у продавця, або ж банківським переказом. Повернення коштів здійснюється після підтвердження особистості покупця.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини/деталі:

- неправильно підібрані запчастини/деталі (самостійно покупцем);

- самостійному встановленні запчастини;

- витратні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, лампи, автокосметика, свічки, запобіжники тощо);

- з механічними пошкодженнями – подряпини, тріщини, відколи та інші сліди встановлення (пошкодження під час монтажу/ демонтажу, внаслідок ДТП, недбалої есплуатації, або при при спробі встановлення некваліфікованою особою);

- пошкоджені, або такі, що втратили частину чи всі свої робочі характеристики, внаслідок використання їх в поєднанні з супутніми вузлами, компонентами, або робочими рідинами, не передбаченими автовиробником для даного автомобіля (вузла) / не відповідної якості / не задовільного стану / що не відповідають вимогам виробника;

- ознаки перегріву внаслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;

- модифіковані при встановленні (змінена конструкція, геометрія або властивості матеріалу виробу, шліфування, додаткове покриття, підрізка, фарбування);

- з ознаками втручання, внаслідок спроб самостійного відновлення чи ремонту;

- що вийшли з ладу, внаслідок експлуатаційного зношування ( в тому числі у випадках, коли ступінь та інтенсивність зношування спричинена технічним станом супутніх вузлів та механізмів, характером і особливостями експлуатації;

- у разі продовження експлуатації виробу, після виявлення наявності дефекту;

- встановлення з порушеннями технології виконання ремонтних/монтажних робіт, або без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни;

- встановлені з порушенням технології виконання ремонтних/монтажних робіт,  або без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів відповідного вузла, мастил, робочих рідин відповідної якості і специфікації (згідно технологічних вимог виробника);

- що експлуатуються в поєднанні з компонентами, які не відповідають конструктивним вимогам виробника, або якщо в конструкцію відповідної системи автомобіля були внесені зміни не передбачені заводом виробником для даної комплектації автомобіля, в тому числі переобладнання підпередбачені витратні матеріали, паливо, тощо;

- деталі систем охолодження та кондиціювання, під час монтажу, яких використані ущільнювачі не передбачені технологічно (герметики, силікони тощо);

- компресори та радіатори кондиціонерів, які були замінені без обов‘язкової промивки систем кондиціювання, заміни фільтра, осушувача та інших супутніх компонентів, згідно вимог виробника та якщо не було надано документів, підтверджуючих проведення відповідних робот (замовлення-наряд, акт виконаних робіт, тощо);

- у замовленні-наряді СТО на встановлення, яких НЕ вказані (НЕ проведені) обов'язкові супутні роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з вимогами виробника;

- комплектація товару не відповідає комплекту покупки;

- за відсутності одного з документів 2.1.

Для розгляду повернення замовник повинен:

2.1       Надати наступний пакет документів у разі встановлення запчастини на автомобіль:

- заповнений Бланк повернення товару;

- копія документу, що засвідчує особу покупця;

- довідку і висновок СТО по встановленню даної деталі/запчастини на автомобіль клієнта і його непридатності;

- копію або оригінал акту виконаних робіт з СТО, де проводилося встановлення товару на автомобіль з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з мокрою печаткою з СТО);

- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по встановленню даної деталі/запчастини, обслуговування даного типу автомобіля;

- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;

- документ, що підтверджує факт придбання товару (товарна накладна або чек) та оригінальне непошкоджене упаковання в повній комплектації (тобто в такому вигляді, у якому Ви отримали);

- для елементів електрообладнання – Висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність, що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту);

- якщо виконавець працює без печатки, надати копію витягу з державного реєстру про реєстрацію.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner